Facebook Instagram Spotify

E-post: haus@haus.ee

Avatud: T - R 11 - 18; L 11 - 17

Oksjoniteostele saavad teha pakkumisi vaid registreeritud osalejad, kellel on Haus Galerii kodulehe kasutaja konto. Konto luua ja oksjonile registreeruda saab haus.ee veebilehel.
Logi sisse või loo konto

591.t1.jpg

Kataloog

EESTI KUNSTI SÜGISOKSJON 2025, II OSA

Kuupäev Algusega kell Asukoht Haus Galerii & online

KES ME OLEME OMAENESE KUNSTIS 

Kuraator: Piia Ausman

Haus Galerii kunstioksjonitest on aastate jooksul saanud alati oodatud sündmused. Seda enam, et iga kollektsioon on omal moel üllatus – teosed, mis just sel ajahetkel erakollektsioonidest avalikkuse ette jõuavad on suures osas ettearvamatud ning paljud ka seni teadmata ja seega eriti unikaalsed.

Nii leiabki Haus Galerii 2025. aasta sügisoksjoni valikust taas ootamatuid kunstileide, mis süvendavad arusaamu ja tunnetust eesti kunsti mõttepalletist.
Teoseid ja autoreid võiks siin erakordsete kunstinäidetena üles lugeda kümneid, ent soovimata kedagi eelistada, jäägu nimekiri siinkohal esitamata. Selle asemel kutsume lugema näitusekataloogi, kus tekstidega esinevad kunstiloolased Eero Epner ja Heie Marie Treier, pakkudes põhjalikku võimalust täpsemateks lähivaadeteks ja jalutuskäikudeks meie kunstiloo peatänavatel.

Kataloog on seekord koostatud kolmeosalisena, ent järgib kõigil lehekülgedel katkematult kunstiteoste valmimise daatumeid. Alustame varaseimast teosest, mille valmimisaasta on 1891 ja kulgeme koos kunstnikega läbi järgneva sajandi kõikide kümnendite kaupa kuni tänase päevani aastasse 2025. See on täpselt 134 aastat kunstiajalugu, mis kaardistab fakte, emotsioone, kunstisuundumusi, stiilide muutusi, autorite sarnasusi ja erinevusi ning lugusid sellest kes me oma kunsti kaudu oleme.
Ja tõepoolest – kes me siis oleme, kui vaadata meid läbi meie kunsti?

Kas vaiksed maastikud 20. sajandi esimestel kümnenditel, üksikud romantilised kangelased ürgmetsade keskel, nähtavad ja nähtamatud vaatlejad kusagil tõsiste talumaastike ees ja sees? Need, kes hingavad looduse ehedaid impressioone jõekallastel, põldude ja lillebukettide keskel, laudade taga, millele seatud esemed meenutavad natüürmorte?
Või oleme hoopis linnad, progress, tööstuse ja tehnika hoogsad rütmid, mõtted, mis pürgivad kosmilistesse kõrgustesse? Või seltskonnad kohvikus, kõndijad sügisesel tänaval? Või oleme need mõtisklejad, kes seisavad siinpool kunstiteoseid, olles korraga mitmes reaalsuses – möödanikus, tänases ja omaenese kujutluses,  sidudes pilgud impressionistlikelt hetkedelt postmodernistlikele eksperimentidele, kus ajal ja stiilil ei ole enam tähtsust, kus vana Euroopa mütoloogiline ikonograafia ja moodsa maailma eksperimentaalsus saavad kunagisteks ja tänasteks mõttelindudeks, figuurideks, kompositsioonideks. Või oleme hetk, mil pehmete vormide realismist kujuneb kubistlik kunstisüsteem, väljapeetud geomeetria, abstraktne ekspressioon või eksistentsiaalne otsing inimeses, ühiskonnas ja vaatajas endas.

Teosed

1950ndate II pool - KUNST OTSIS VABAMAT HINGAMIST

1950ndate aastate teisel poolel jätkus kunstielu vaikne mitmekesistumine. Mitmed kunstnikud, kes olid nõukogude korra vastaste fabritseeritud süüdistuste alusel kodumaalt vangilaagritesse saadetud, hakkasid naasma. Otsiti ühenduspunkte kunagise pallasliku klassikalise modernismi ja ühiskonna uute nõudmiste vahel. Ettevaatlikult püüti siseneda nii isiklikesse kunstinägemustesse kui ka toime tulla vastuoluliste sotsialistlike reeglite ja piirangutega.

Kunstnikud balanseerisid enesele truuks jäämise ja ellujäämise piiril. Turvalised ja soositud loodusmaastikud olid kunstis valdavad, ent salamisi otsiti ka eksperimentaalsemaid vaatenurki, mida püüti väljendada nii, et need siiski püsiks ühiskondlikult aktsepteeritud raamides ega tooks kaasa tõrjutud kunstniku staatust. Selline saatus tabas paljusid tolleaegseid loojaid – nii otseselt kui ka omal soovil, mil nad taandusid kunstielust, soovimata osaleda nõukogude propagandistlikus maailmas, mis muutus üha enam ametkondlikult absurdseks ning naeruväärselt asjatundmatuks oma kunstihinnangutes.

Selle perioodi maal oli ühelt poolt vaikne ja värvikas, kuid teisalt kandis see endas vaikset protesti ning õigust iseendaks olemisele.

22493.t.jpg
1. Karl Burman seenior Sügisene maastik. 1956

Guašš, papp. 18.5×20.3 cm

Alghind 1 100
Viimane pakkumine -
Haamrihind
Tee pakkumine
22461.t.jpg
2. Ott Kangilaski Keda valida?. 1957

Akvatinta. 21.7×31.0 cm

Alghind 800
Viimane pakkumine -
Haamrihind
Tee pakkumine
22332.t.jpg
3. Johannes Võerahansu Tormavad hobused. 1957

Õli, vineer. 52.0×92.0 cm

Alghind 19 800
Viimane pakkumine -
Haamrihind
Tee pakkumine
22351.t.jpg
4. Erich Pehap Lilled vaasis. 1957 - 1958

Õli, lõuend papil. 64.0×62.0 cm

Alghind 3 200
Viimane pakkumine -
Haamrihind
Tee pakkumine
22378.t.jpg
5. Karl Burman seenior Kaarma kivimurrus (Saaremaa). 1958

Akvarell, pliiats, paber. 23.0×30.5 cm

Alghind 1 400
Viimane pakkumine -
Haamrihind
Tee pakkumine
22377.t.jpg
6. Valdur Ohakas Rannas. 1958

Monotüüpia. 21.0×24.5 cm

Alghind 2 600
Viimane pakkumine -
Haamrihind
Tee pakkumine
22344.t.jpg
7. Väino Paris Natüürmort. 1958

Õli, vineer. 48.8×45.5 cm

Alghind 1 900
Viimane pakkumine -
Haamrihind
Tee pakkumine
22284.t.jpg
8. Olav Maran Võrguparandaja Jaagurahult. 1958

Sangviin, paber. 40.7×28.8 cm

Alghind 1 600
Viimane pakkumine -
Haamrihind
Tee pakkumine
22199.t.jpg
9. Märt Bormeister Kunda sild. 1958

Õli, lõuend papil. 48.5×69.5 cm

Alghind 3 400
Viimane pakkumine -
Haamrihind
Tee pakkumine
21938.t.jpg
10. Lydia Mei Tütarlaps lugemas. 1958

Akvarell. 25.8×19.8 cm

Alghind 1 800
Viimane pakkumine 1 800
Haamrihind
Tee pakkumine
22519.t.jpg
11. Enn Põldroos Hoov Tallinna vanalinnas. 1959

Õli, papp. 70.0×50.0 cm

Alghind 5 900
Viimane pakkumine -
Haamrihind
Tee pakkumine
18057.t.jpg
12. Adamson-Eric Metsavaade. 1959

Süsi, värvipliiats, paber. 29.0×20.5 cm

Alghind 1 100
Viimane pakkumine -
Haamrihind
Tee pakkumine
22223.t.jpg
13. Richard Sagrits Talvine vaade Kaarli kirikuga. 1954

Õli, papp. 50.0×69.0 cm

Alghind 10 900
Viimane pakkumine -
Haamrihind
Tee pakkumine

Linda Kits-Mägi

Linda Kits-Mägi suurim isiknäitus toimus 1960. aastal Tartu Kunstimuuseumis. Näituse kataloogi tiitellehel on mustvalge reproduktsioon 44-aastase kunstniku autoportreest. Prillide, lühikeste juustega daam, kellel on käes kolm pintslit ning kes on peale tõmmanud töökitli, kuid selle alt on paistmas kleidi krae ning mõned ehted. Tema nägu on tõsine, ta vaatab otse kaadrisse. 

Kataloogis on toodud ka tema lühike elulugu. Sündis 1916. aastal Venemaal eestlasest piiritusmeistri tütrena, kuid viieaastasena koliti Eestisse, kus elati peamiselt Virumaa eri paikades. Juba varakult olevat Kits-Mägi hakanud meelsasti joonistama, ta pandi isegi joonistuskooli, kuid varsti võeti taas ära, sest igav geomeetriliste kujundite joonistamine oli tema jaoks tüütu – laps tahtis töötada vabamalt.

18-aastasena astus Linda Kits-Mägi Pallasesse maalikunsti õppima, kus tema peamiseks õpetajaks kujunes Ado Vabbe. Viis aastat hiljem abiellus ta Elmar Kitsega, järgmisel aastal (1940) esines esimest korda näitusel.

Hilisemad kümnendid näitasid Kits-Mägi äärmiselt mitmekülgse autorina, kes maalis portreesid, natüürmorte, maastikke, figuraalkompositsioone, akte, töötas reisidel Aasiasse ja Krimmi või koduaias, maalis väga suuremõõtmelisi teoseid ning intiimses formaadis töökesi ja nii edasi. Tema käekiri oli kiire, improvisatsiooniline, eriti tuntud on tema pintslikiri, mis oli väga hoogne ning tantsisklev. See võimaldas tal värvi peale kanda nii väga õhukeste kihtidena kui ka terve lõuend katta mitmekordse värvikihiga. 

“Linda Kits-Mägi on impulsiivselt loov, siira ja kiirelt reageeriva tundelaadiga maalikunstnik. Samaaegselt tutvustab personaalnäitus teda tugeva koloristina, kelle temperamentselt värvikas ja ekspressiivne looming haarab ümbritsevast elust intiimselt südamlikku,” öeldakse kataloogi eessõnas.

17246.t.jpg
14. Linda Kits-Mägi Sebastiani portree. 1940ndad

Õli, vineer. 46.0×38.0 cm

Alghind 3 900
Viimane pakkumine -
Haamrihind
Tee pakkumine
22390.t.jpg
15. Linda Kits-Mägi Lilled vaasis. 1950ndad

Õli, papp. 59.0×45.8 cm

Alghind 2 700
Viimane pakkumine -
Haamrihind
Tee pakkumine
22115.t.jpg
16. Linda Kits-Mägi Kuldkingad. 1960ndad

Õli, lõuend. 46.0×38.0 cm

Alghind 3 400
Viimane pakkumine 3 400
Haamrihind
Tee pakkumine
21392.t.jpg
17. Linda Kits-Mägi Roosid vaasis. 1965

Õli, lõuend. 64.5×81.0 cm

Alghind 4 600
Viimane pakkumine -
Haamrihind
Tee pakkumine
22116.t.jpg
18. Linda Kits-Mägi Natüürmort vaasiga. 1979

Õli, lõuend. 80.5×65.0 cm

Alghind 3 800
Viimane pakkumine -
Haamrihind
Tee pakkumine
22117.t.jpg
19. Linda Kits-Mägi Hommik . 1980ndad

Õli, lõuend. 70.0×77.5 cm

Alghind 4 700
Viimane pakkumine -
Haamrihind
Tee pakkumine
22261.t.jpg
20. Linda Kits-Mägi Natüürmort. 1984

Õli, lõuend. 77.0×101.0 cm

Alghind 5 700
Viimane pakkumine -
Haamrihind
Tee pakkumine

1960ndad - NOOR AVANGARD JA ENDISELT MODERNISM

Alates 1960ndatest võime rääkida ilmselt kahe kunstimaailma väljakujunemisest. Ühelt poolt oli nüüd võimalus katsetada ja siirduda avangardsetele radadele ning nooremad autorid (aga ka mõned vanemad) kasutasid seda võimalust innukalt. Uued teemad, lähenemised, maalimisviisid äratasid tähelepanu ning nende kaudu hakati mõtestama kogu kümnendit. Teiselt poolt jätkasid aga senises laadis mitmed autorid, kes ei soovinud olla avangardsed, küll aga pakkuda värviharmooniat. Nende teoseid eksponeeriti ulatuslikult, neil oli oma kindel ning laiapõhjaline austajaskond. Nüüdsest peale olid need kaks kunstimaailma paralleelselt olemas: üks tegeles avangardiga, teine klassikalisema laadiga. Nende teed ristusid harva, publikud eriti ei kattunud, kuid mõlemal olid oma austajad.

22398.t.jpg
21. Henn Roode Lamav akt. 1960ndad

Süsi, sangviin, kriit, paber. 33.2×46.8 cm

Alghind 2 400
Viimane pakkumine -
Haamrihind
Tee pakkumine
22395.t.jpg
22. Elmar Kell Natüürmort karikaga. 1960ndad

Õli, vineer. 35.0×30.0 cm

Alghind 1 900
Viimane pakkumine -
Haamrihind
Tee pakkumine
22474.t.jpg
23. Lembit Lepp Jalutaja õunaga. 1960ndad

Õli, lõuend. 65.5×81.0 cm

Alghind 2 400
Viimane pakkumine -
Haamrihind
Tee pakkumine
22368.t.jpg
24. Elmar Kits Valgemetsa motiiv. 1960

Õli, lõuend. 80.5×80.0 cm

Alghind 34 000
Viimane pakkumine -
Haamrihind
Tee pakkumine
22225.t.jpg
25. Edgar Valter Liivas. 1960

Ofort. 23.7×19.2 cm

Alghind 900
Viimane pakkumine -
Haamrihind
Tee pakkumine
22487.t.jpg
26. Uno Roosvalt Põlispuud. 1961

Süsi, pastell, paber. 56.7×66.3 cm

Alghind 5 600
Viimane pakkumine -
Haamrihind
Tee pakkumine
22486.t.jpg
27. Uno Roosvalt Peipsi kaldal. 1961

Süsi, pastell, paber. 48.0×68.0 cm

Alghind 4 600
Viimane pakkumine -
Haamrihind
Tee pakkumine
22492.t.jpg
28. Elmar Kits Tartu uus anatoomikum. 1962

Õli, lõuend. 64.5×80.5 cm

Alghind 29 100
Viimane pakkumine 34 000
Haamrihind
Tee pakkumine
22450.t.jpg
29. Evald Okas Sõbratarid. 1962

Kuivnõel, akvatinta. 49.2×31.3 cm

Alghind 3 700
Viimane pakkumine 3 700
Haamrihind
Tee pakkumine
22449.t.jpg
30. Evald Okas Mulatt. 1962

Kuivnõel, akvatinta. 49.2×28.3 cm

Alghind 3 700
Viimane pakkumine -
Haamrihind
Tee pakkumine
22448.t.jpg
31. Evald Okas Pariislanna. 1962

Kuivnõel, akvatinta. 49.2×31.5 cm

Alghind 3 700
Viimane pakkumine -
Haamrihind
Tee pakkumine
22374.t.jpg
32. Joann Voldemar Saarniit Minu kodumaa. 1962

Õli, masoniit. 40.7×61.0 cm

Alghind 2 800
Viimane pakkumine -
Haamrihind
Tee pakkumine
22330.t.jpg
33. Richard Kaljo Poksimatš. 1963

Tušš, paber. 37.0×34.0 cm

Alghind 1 400
Viimane pakkumine 1 400
Haamrihind
Tee pakkumine
22232.t.jpg
34. Elmar Kits Kaukaasia motiiv. 1963

Tempera, paber. 41.5×59.7 cm

Alghind 5 600
Viimane pakkumine -
Haamrihind
Tee pakkumine
22447.t.jpg
35. Evald Okas Neiud Yokohamast. 1964

Autolitograafia. 47.5×36.3 cm

Alghind 4 600
Viimane pakkumine -
Haamrihind
Tee pakkumine
22400.t.jpg
36. Evald Okas Mets kuuvalgel. 1965

Autolitograafia. 34.7×52.0 cm

Alghind 1 800
Viimane pakkumine -
Haamrihind
Tee pakkumine
22268.t.jpg
37. August Pulst Talvemaastik Meriväljalt. 1966

Õli, vineer. 70.7×52.0 cm

Alghind 4 700
Viimane pakkumine -
Haamrihind
Tee pakkumine
22097.t.jpg
38. Richard Sagrits Karjala maastik. 1966

Akvarell. 56.0×38.4 cm

Alghind 2 400
Viimane pakkumine -
Haamrihind
Tee pakkumine
22464.t.jpg
39. Agu Pihelga Sügis (Vaade Jaani kirikule). 1967

Õli, lõuend. 73.0×60.7 cm

Alghind 3 500
Viimane pakkumine -
Haamrihind
Tee pakkumine
22384.t.jpg
40. Richard Uutmaa Tormine meri. 1967

Akvarell. 36.0×45.2 cm

Alghind 1 700
Viimane pakkumine 1 800
Haamrihind
Tee pakkumine
22307.t.jpg
41. Valdur Ohakas Naine klaasiga. 1967

Õli, papp. 50.0×35.0 cm

Alghind 2 500
Viimane pakkumine -
Haamrihind
Tee pakkumine
22518.t.jpg
42. Valdur Ohakas Männid. 1967

Õli, lõuend. 89.0×69.0 cm

Alghind 7 800
Viimane pakkumine -
Haamrihind
Tee pakkumine
22478.t.jpg
43. Evi Tihemets Vaenukoge. 1967

Litograafia . 39.0×54.8 cm

Alghind 1 100
Viimane pakkumine -
Haamrihind
Tee pakkumine
22455.t.jpg
44. Jüri Kikka Natüürmort. 1968

Õli, papp. 65.0×78.0 cm

Alghind 2 900
Viimane pakkumine -
Haamrihind
Tee pakkumine
22454.t.jpg
45. Jüri Kikka Tartu vaade. 1968

Õli, papp. 72.0×98.5 cm

Alghind 4 900
Viimane pakkumine -
Haamrihind
Tee pakkumine
22106.t.jpg
46. Valdur Ohakas Lõuna-Eesti maastik. 1969

Õli, lõuend. 75.5×102.0 cm

Alghind 3 600
Viimane pakkumine -
Haamrihind
Tee pakkumine
22397.t.jpg
47. Valdur Ohakas Vaagen õuntega. 1969

Õli, papp. 28.0×34.5 cm

Alghind 3 100
Viimane pakkumine -
Haamrihind
Tee pakkumine
22200.t.jpg
48. Richard Uutmaa Saaremaa. 1969

Akvarell. 49.7×70.0 cm

Alghind 4 600
Viimane pakkumine -
Haamrihind
Tee pakkumine
10829.t.jpg
49. Malle Leis Sada kimpu. 1969

Segatehnika, paber. 58.5×58.5 cm

Alghind 5 300
Viimane pakkumine -
Haamrihind
Tee pakkumine
22224.t.jpg
50. Kalju Nagel Arula mäed (Vihma eel). 1969 - 1970

Õli, lõuend. 65.0×92.0 cm

Alghind 4 700
Viimane pakkumine -
Haamrihind
Tee pakkumine
22331.t.jpg
51. Boris Ninemäe Keraamik. 1960ndad

Õli, lõuend. 61.3×50.0 cm

Alghind 2 600
Viimane pakkumine -
Haamrihind
Tee pakkumine

1970ndad - MITMEKESISUSE VÕIDUKÄIK KUNSTIS

1970ndad on ilmselt üks mitmekesisemaid perioode Eesti kunstiajaloos. Antud kümnendit võiks näha isegi teatud sorti plahvatusena: autoreid oli rohkem kui kunagi varem ja sama plahvatuslikult suurenes ka teemade, motiivide, lähenemiste arv. Töötati klassikalistest vaikeludest provokatiivsete aktideni, lähtuti idamaade minimalismist või barokk-kunsti lopsakusest, mõned teosed otsisid idüllilist harmooniat, teised metafüüsilist tühjust. Vaadati soomeugri minevikku ja masinate poolt valitsetavasse tulevikku. Silmitseti tühja merd ja kihavat suurlinna, maaliti groteskselt ja realistlikult. Raske on leida lähenemist, mida see kümnend ei oleks pakkunud. Suurenes ka autorite mitmekesisus: noored ja vanad, meeskunstnike kõrval lõpuks ometi ka üha enam naisautoreid, moodsa kunstihariduse saanud ja siis need, kes lähtusid endiselt Pallase põhimõtetest.

22502.t.jpg
52. Lembit Ränd Majad ja puud II. 1970ndad

Õli, lõuend. 76.3×81.0 cm

Alghind 3 700
Viimane pakkumine -
Haamrihind
Tee pakkumine
22350.t.jpg
53. Juhan Püttsepp Tulbid. 1970ndad

Õli, lõuend. 55.0×45.5 cm

Alghind 3 200
Viimane pakkumine -
Haamrihind
Tee pakkumine
21987.t.jpg
54. Edgar Valter Paat rannal. 1979

Õli, papp. 39.8×49.2 cm

Alghind 3 200
Viimane pakkumine -
Haamrihind
Tee pakkumine
22503.t.jpg
55. Lembit Lepp Pühajärvel. 1970

Õli, lõuend. 66.5×82.5 cm

Alghind 2 400
Viimane pakkumine -
Haamrihind
Tee pakkumine
21922.t.jpg
56. Kalju Nagel Alatskivi Kalevipoja säng. 1970 - 1971

Õli, lõuend. 64.5×91.5 cm

Alghind 4 700
Viimane pakkumine -
Haamrihind
Tee pakkumine
22336.t.jpg
57. Jüri Arrak Hüppav mees. 1971

Värviline linoollõige. 34.8×46.9 cm

Alghind 3 300
Viimane pakkumine -
Haamrihind
Tee pakkumine
22335.t.jpg
58. Jüri Arrak Sammujad. 1971

Värviline linoollõige. 32.2×48.0 cm

Alghind 3 300
Viimane pakkumine -
Haamrihind
Tee pakkumine
22329.t.jpg
59. Lembit Saarts Pühajärve vaade Sõsarsaarele. 1971

Tempera, õli, kartong. 22.0×32.3 cm

Alghind 1 300
Viimane pakkumine -
Haamrihind
Tee pakkumine
22458.t.jpg
60. Marju Mutsu Saladus. 1973

Ofort. 16.3×13.7 cm

Alghind 900
Viimane pakkumine -
Haamrihind
Tee pakkumine
22177.t.jpg
61. Günther Reindorff Päeva kustudes. 1973

Itaalia pliiats, grafiit, paber. 12.1×15.1 cm

Alghind 1 100
Viimane pakkumine -
Haamrihind
Tee pakkumine
22176.t.jpg
62. Tiit Pääsuke Mäng. 1973

Õli, vineer. 100.0×100.0 cm

Alghind 32 000
Viimane pakkumine -
Haamrihind
Tee pakkumine
20955.t.jpg
63. Tõnis Vint Õhtu. 1973

Litograafia . 42.8×43.0 cm

Alghind 1 600
Viimane pakkumine -
Haamrihind
Tee pakkumine
22456.t.jpg
64. Toomas Vint Unenäomaastik II. 1974

Õli, lõuend. 73.5×67.5 cm

Alghind 17 000
Viimane pakkumine -
Haamrihind
Tee pakkumine
22369.t.jpg
65. Evald Okas Naine punase maskiga. 1975

Õli, lõuend. 46.0×38.0 cm

Alghind 4 900
Viimane pakkumine -
Haamrihind
Tee pakkumine
21701.t.jpg
66. Kaljo Põllu Eesti maastik. 1975

Metsotinto. 33.0×44.0 cm

Alghind 3 000
Viimane pakkumine -
Haamrihind
Tee pakkumine
22477.t.jpg
67. Leonhard Lapin Naine-masin V. 1975

Kõrgtrükk. 40.0×38.0 cm

Alghind 2 200
Viimane pakkumine -
Haamrihind
Tee pakkumine
22500.t.jpg
68. Felix Randel Meri. 1975

Õli, vineer. 28.3×35.8 cm

Alghind 1 400
Viimane pakkumine 1 400
Haamrihind
Tee pakkumine
22422.t.jpg
69. Evald Okas Suverõõm. 1978

Tušš, paber. 17.4×30.6 cm

Alghind 1 600
Viimane pakkumine 1 600
Haamrihind
Tee pakkumine
22327.t.jpg
70. Kaljo Põllu Taevalik maailma esiema (sarjast "Kalivägi"). 1978

Metsotinto. 42.0×42.0 cm

Alghind 3 700
Viimane pakkumine -
Haamrihind
Tee pakkumine
18828.t.jpg
71. Illimar Paul Linnamaastik VII (Hiroshima). 1978 - 1979

Tušš, paber. 55.5×57.0 cm

Alghind 2 900
Viimane pakkumine -
Haamrihind
Tee pakkumine
21772.t.jpg
72. Illimar Paul Linnamaastik X (Tokyo). 1978 - 1979

Tušš, paber. 56.0×57.5 cm

Alghind 2 900
Viimane pakkumine -
Haamrihind
Tee pakkumine
5884.t.jpg
73. Epp Maria Kokamägi Maastik majadega. 1979

Õli, lõuend. 50.0×61.0 cm

Alghind 1 900
Viimane pakkumine -
Haamrihind
Tee pakkumine
22481.t.jpg
74. Mare Vint Leht. 1979

Litograafia. 15.4×15.4 cm

Alghind 700
Viimane pakkumine -
Haamrihind
Tee pakkumine