Auction > Past > Haus Gallery

ok_na_520.jpg

Haus Gallery 16.05.2022 18:00

GRAPHICS AND DRAWINGS - Monday, May 16th 18:00

HINGERAHU

Rahu ja sõja poliitilised teemad trügivad taas päevauudistesse. Kuna Eesti asub geopoliitiliselt keerukas kohas, on hingerahu poole püüdlemine olnud siin oluline läbi sajandite. Ühiskondlikel üleminekuperioodidel (kas need on muutunud juba permanentseks seisundiks?) otsivad kunstnikudki hingelist tasakaalu. Mida turvalisem on ühiskondlik kontekst, seda rohkem saavad kunstnikud mässata; mida keerukam on poliitiline olukord, seda enam pööratakse nägu abstraktsuse ja peidetuse, valgete tuvide, inglite, lillede ja kuldkalade poole. 

Valge tuvi on läbi sajandite olnud Püha Vaimu sümbol kristlikus kunstis. 20. sajandi plakatitel hakkas tuvi sümboliseerima aga maailmarahu. Valge tuvi motiivi defineeris 20. sajandil Pablo Picasso, kes oli poliitilistelt vaadetelt rahupooldaja, pannes oma tütrelegi nimeks Paloma (hispaania keeles tuvi). Praegu võib nime “Paloma” leida teatud parfüümipudelitelt.

Kui ühiskonnast kaob hingerahu, näivad kaasaegsesse kunsti tagasi tulevat lilled. See juhtus hiljuti koroona-ajal. Ning seda saab veelgi suuremas ulatuses näha 2022. aasta Veneetsia biennaali Eesti väljapanekus, koos muidugi ühiskonnateoreetiliste analüüsidega. Visuaalselt tõuseb esiplaanile aga ikkagi hinge igatsus lillede järele, sest hing ja silm vajab puhkust, mis oleks loomulik ja looduslik ja ilus.

Virve
1. Eduard Wiiralt Virve 1943. Drypoint Pm 34.3 x 31 cm (framed) Starting price 3 400 Final price 7 700
Motive of Central Tartu
2. Richard Kaljo Motive of Central Tartu 1945. Woodcut Vm 29.1 x 41 cm (framed) Starting price 1 200 Final price 3 600
Flowers
3. Maks Roosma Flowers 1956. Drypoint Plm 28.8 x 24 cm (framed) Starting price 600 Final price
Composition With Doves
4. Erich Pehap Composition With Doves 1963. Linocut Km 50.3 x 30.5 cm (framed) Starting price 900 Final price
Maybe a Smile
5. Endel Kõks Maybe a Smile 1964. Zink etching Km 36 x 46 cm (framed) Starting price 1 100 Final price 1 700
Composition With Hand
6. Jüri Arrak Composition With Hand 1968. Linocut Km 59.5 x 34.5 cm (framed) Starting price 1 600 Final price 3 800
War Cloud
7. Olev Soans War Cloud 1968. Mixed media, paper Km 74.2 x 57.5 cm (framed) Starting price 700 Final price 700
Flowers
8. Mari Adamson Flowers 1969. Monotype, colored pencil, paper Km 50.8 x 65.7 cm (framed) Starting price 1 200 Final price
You and I
9. Enno Hallek You and I 1960-1970s. Silkscreen print Km 54.2 x 52 cm (framed) Starting price 1 200 Final price
Valley
10. Naima Neidre Valley 1984. Eau forte Plm 43.6 x 49.7 cm (framed) Starting price 800 Final price 1 000
Angel With A Candle
11. Evald Okas Angel With A Candle 1989. Colored pencil, felt tip pen, paper Vm 52.7 x 38.8 cm (framed) Starting price 2 400 Final price
Aquarium
12. Marko Mäetamm Aquarium 1994. Lithograph Km 33.5 x 38 cm (framed) Starting price 900 Final price 900
Untitled
13. Peeter Mudist Untitled 2004. Coloured linocut Km 24.8 x 30.4 cm (framed) Starting price 800 Final price 800
By Oneself
14. Silvi Liiva By Oneself 1971-2016. Eau forte Plm 37 x 32.2 cm (framed) Starting price 600 Final price

KOHAD

“Kohad ja mittekohad. Sissejuhatus ülimodernsesse antropoloogiasse” – prantsuse antropoloog Marc Augé avaldas 1992. aastal teose, mis ilmus 2012. aastal eesti keeles, väljaantuna Tallinna Ülikooli Kirjastuses. Augé defineerib mittekohtadena transiitpaiku nagu lennujaamad või supermarketid või kiirteed, seal viibitakse vaid ajutiselt, läbisõidul. Need on moderniseerumise tulemusena tekkinud anonüümsed nähtused, millega inimestel puudub hingeline side ja mille funktsioon on vaid lühiajaline ja praktiline.

Ses suhtes võib antropoloogiliselt öelda, et kõik allolevad graafilised lehed kujutavad kohtasid, millel on konkreetsus, ajalugu, kultuuriline ja looduslik kontekst ning tähendus.

Winter Landscape
15. Gori Winter Landscape 1916-1918. Ink, paper Km 16.5 x 21.3 cm (framed) Starting price 1 400 Final price 1 700
Tartu View
16. Richard Kaljo Tartu View 1944. Ink, paper Lm 24 x 31.7 cm (framed) Starting price 600 Final price 900
Lake Pühajärv
17. Adamson-Eric Lake Pühajärv 1945. Colored lithography Km 22.3 x 16.5 cm (framed) Starting price 900 Final price 1 100
Vääna Motive
18. Boris Lukats Vääna Motive 1946. Charcoal, cardboard Lm 48 x 42 cm (framed) Starting price 800 Final price
View of Lake Pühajärv
19. Väino Paris View of Lake Pühajärv 1958. Monotype Km 31.4 x 40 cm (framed) Starting price 700 Final price 800
Laulasmaa
20. Adamson-Eric Laulasmaa 1959. Colored pencil, charcoal, paper Km 20 x 29.5 cm (framed) Starting price 950 Final price 1 300
Ants Laikmaa's Own Home
21. Edith Paris Ants Laikmaa's Own Home 1955-1961. Eau forte Plm 21 x 27.2 cm (framed) Starting price 500 Final price
Snowy Forest
22. Evald Okas Snowy Forest 1969. Eau forte Plm 18.3 x 27.5 cm (framed) Starting price 600 Final price 600
Early Spring
23. Voldemar Vaga Early Spring 1985. Colored pencil, paper Lm 54.5 x 72.2 cm (framed) Starting price 1 900 Final price 2 500

MERERANNIK

Merelised teemad on merega ümbritsetud riigis klassika. Meri on Eestis niivõrd endastmõistetav nähtus, et selle olulisusest identiteedi kujundamisel ei pruugita isegi aru saada. Peab olema kunstnik, et tuua esile mere ja ranniku erilisus seoses kultuuri, elustiili, psühholoogia ja hingega.

--
24. Mari Adamson -- 1959. Ink, paper Lm 39.5 x 30 cm (framed) Starting price 450 Final price 700
--
25. Edgar Valter -- 1961. Linocut Km 28.8 x 19 cm (framed) Starting price 800 Final price 800
Ships
26. Peeter Ulas Ships 1963. Linocut Km 40 x 60.7 cm (framed) Starting price 800 Final price 800
Tallinn - Pirita
27. Esko Lepp Tallinn - Pirita 1964. Linocut Km 24.5 x 37 cm (framed) Starting price 500 Final price 1 400
Fish Nets
28. Henno Arrak Fish Nets 1968. Linocut Km 39.5 x 49.5 cm (framed) Starting price 800 Final price
Viinistu
29. Uno Roosvalt Viinistu 2007. Pencil, paper Vm 82.5 x 103.5 cm (framed) Starting price 2 800 Final price

VANALINN

UNESCO maailmapärandi nimistusse kantud Tallinna gooti vanalinn on paelunud eri rahvustest kunstnikke läbi aastakümnete. Samas on siinne keskkond kohalikele elanikele liiga “endastmõistetav” – ikka ühtemoodi muutumatu läbi aastakümnete ja sajandite, pealegi muinsuskaitse all –, nii et kunstielus sellest väga suurt numbrit ei tehta. Teiselt poolt pole tekkinud ka tohutut turistlike maalide ja pildikeste turgu, et kohalikud jõuaks tüdida ja kunstnikud protestida.

Tallinnat on kujutatud enamasti empiirilises (kaemuslikus) n-ö realistlikus laadis poeetiliselt. Ühe vähese kunstnikuna on vanalinna müüridest ja tornidest teinud oma maalide ja graafika “suure teema” Jüri Arrak, tõstes oma kodulinna erakordse arhitektuuripärandi kõrgema üldistuse, sümboli ja sõnumi tasandile. Saab ju kaitsemüüre ja -torne seostada eelkõige inimpsüühikaga, vajadusega varjuda ning ennast peita.

Panorama of Tallinn Old Town
30. Ernst Kollom Panorama of Tallinn Old Town 1958. Woodcut Km 21.5 x 25.5 cm (framed) Starting price 550 Final price 550
Evening in Tallinn Old Town
31. Märt Bormeister Evening in Tallinn Old Town 1964. Monotype Km 28 x 34 cm (framed) Starting price 700 Final price
View of old Tallinn
32. Jüri Arrak View of old Tallinn 1976. Linocut Km 30.5 x 35 cm (framed) Starting price 800 Final price 1 500
Old Town and St Nicholas' Church
33. Hugo Mitt Old Town and St Nicholas' Church 1977. Vernis mou plm 46.6 x 22.8 cm (framed) Starting price 600 Final price 600
Street of Old Town With St Olaf's Church
34. Hugo Mitt Street of Old Town With St Olaf's Church 1978. Vernis mou Plm 46.3 x 22.5 cm (framed) Starting price 600 Final price 600
Old Town - Saiakang
35. Hugo Mitt Old Town - Saiakang 1984. Vernis mou Plm 46.3 x 22.8 cm (framed) Starting price 600 Final price 600
--
36. Evi Tihemets -- 1963-2011. Etching Plm 33.8 x 38.9 cm (framed) Starting price 600 Final price

UGRI

Kaljo Põllut kui kunstnikku on tajutud kui rahva eetilist südametunnistust – 1970.-80. aastatel, riikliku ideoloogia pealetungi ajal, liikus ta vaimus aegade algusesse, hakates oma kunstis levitama sõnumeid kunagisest n-ö kuldajast, mil inimesed elasid kujutletavas ürgsüütuses, kooskõlas looduse ja kõiksusega. “Kodalaste” graafikasarja eksponeeriti näitustel ja see sai ülipopulaarseks, aidates üle elada poliitpropaganda surutise “pimeda aja”.

Mis oli „Kodalaste” sarja loomise taust? Eesti Riikliku Kunstiinstituudi õppejõuna hakkas Kaljo Põllu korraldama tudengitele 1970ndatel õppereise Venemaale soome-ugri väikerahvaste juurde. Riiklike kontrollide jaoks põhjendati kõike teadusetegemisega – et kõrgkooli tudengid uuriksid sugulasrahvaste etnograafiat, antropoloogiat, uskumusi ja sellel põhinevat visuaalsust ning õpiksid vanavara süstemaatilist dokumenteerimist. Põhjenduste varjus edendas Kaljo Põllu noortes iseseisva vaimu ja identiteediga seotud teemasid.

Peale Kaljo Põllu enda loomingu on soome-ugri ekspeditsioonide mõju nähtav paljude toonaste noorte kunstnike loomingus läbi nende elu. Kogutud esemeid leidub aga praegu Eesti Rahva Muuseumi fondides. 

Maailm nagu pada sarjast
37. Kaljo Põllu Maailm nagu pada sarjast "Kodalased" 1974. Mezzotint Plm 41.7 x 38.6 cm (framed) Starting price 1 800 Final price 4 000
Päikesevene sarjast
38. Kaljo Põllu Päikesevene sarjast "Kodalased" 1974. Mezzotint Plm 37.2 x 49 cm (framed) Starting price 1 500 Final price 8 600
--
39. Kaljo Põllu -- 1974. Mezzotint Km 33.1 x 41.2 cm (framed) Starting price 1 200 Final price 1 900

JAAPAN

Nõukogude perioodil said reisida üksikud kunstnikud ja seda kas kindla loomingulise põhjusega või väga limiteeritult. Eksootilised teemad ei olnud seetõttu meie kunstis tollel ajal väga tavapärased, kuigi igatsus eksootiliste motiivide järele on kunstnikke alati saatnud. Seda enam võimenduvad need unikaalsete ja poeetilistena mõjuvad jaapaniteemalised tööd, kutsudes kusagile, mille nimi on igatsetud kaugus.

“Jaapan on kaugel / Eesti on kaugemal veel / ütlevad tuuled”, kirjutas armastatud luuletaja Juhan Viiding. Eesti-Jaapani suhetest võiks pikemalt kirjutada välispoliitika ekspert või diplomaat, ent kahepoolses diplomaatias saab osaleda ka kunstnik oma kunstiga. Seda siinsed tööd ka kinnitavad.

Japanese Woman with a Fan
40. Evald Okas Japanese Woman with a Fan 1965. Lithography Vm 21 x 12 cm (framed) Starting price 1 100 Final price 2 100
Park (Kyoto)
41. Illimar Paul Park (Kyoto) 1978-1979. Ink on paper Km 56 x 57.6 cm (framed) Starting price 2 800 Final price 3 400

PILK

Mis erinevus on sellel, kui naisakti kujutab naiskunstnik või meeskunstnik? Pilguteooria ütleb, et sellel on vahe – naise pilk on teistsugune kui mehe pilk. Läänelikus kunstiajaloos on sajandite jooksul käsitletud normatiivsena mehe pilku, mis ilmneb just naisaktide kujutamisel. Seevastu naiskunstnike pilku on käsitletud teistsugusena, mittenormatiivsena, pigem alaväärtustatuna. 
Siinses graafikavalikus saab treenida oma eristamisvõimet – kas on vahet, kui naisakti kujutab Aino Bach või kui naisakti kujutavad näiteks Valdur Ohakas, Esko Lepp, Leonhard Lapin või Evald Okas?   
Ka meeskunstnike töid vaadates võib küsida erinevuse järele. Mismoodi vaatab naisakti Erich Pehap, mismoodi Tõnis Vint ja millise pilguga vaatab Peeter Allik? 
Kui soovida tutvuda pilguteooriaga, võib vaadata-kuulata rahvusvahelise visuaalkultuuri teooria juhtivat kunstiteadlast James Elkinsit: „Concepts and Problems in the Visual Arts, Lecture C2: The gaze"

Five Women
42. Eduard Wiiralt Five Women 1928. Drypoint Plm 22.7 x 32.5 cm (framed) Starting price 5 200 Final price 14 000
Nude
43. Aino Bach Nude 1958. Aquatint Km 25.8 x 25 cm (framed) Starting price 1 200 Final price 1 200
Studio
44. Esko Lepp Studio 1959. Aquatint Plm 18.2 x 10 cm (framed) Starting price 450 Final price 650
Half-nude With a Hat
45. Erich Pehap Half-nude With a Hat 1959. Linocut Km 48.5 x 27.6 cm (framed) Starting price 900 Final price 1 600
Blue Nude
46. Valdur Ohakas Blue Nude 1960-1970s. Ink, paper Vm 41 x 28.5 cm (framed) Starting price 700 Final price 1 100
Woman-Machine XXXIII
47. Leonhard Lapin Woman-Machine XXXIII 1980. Relief print Km 40 x 38.6 cm (framed) Starting price 1 600 Final price
As Two
48. Tõnis Vint As Two 1982. High print Km 24 x 22 cm (framed) Starting price 950 Final price 1 100
Liisa
49. Evald Okas Liisa 1988. Eau forte, aquatint Km 19 x 19.2 cm (framed) Starting price 1 000 Final price
Women V
50. Evald Okas Women V 1989. Lithography Km 48.2 x 70.5 cm (framed) Starting price 2 700 Final price
Elitism
51. Peeter Allik Elitism 1992. Linocut Km 95.5 x 62 cm (framed) Starting price 1 600 Final price 1 600
Girls
52. Ado Lill Girls 1996. Eau forte, aquatint, mezzotint Plm 11.6 x 19 cm (framed) Starting price 950 Final price 950

ESTEET

Kui 19. sajandi lõpu esteedid-dändid Prantsusmaal ja Inglismaal võtsid teatud mõttes kõrgklassi hoiaku, kehastades demokraatlikus kodanlikus ühiskonnas isehakanud aristokraatiat, väljavalitud priviligeerituid – näiteks kirjanik Oscar Wilde, kunstnik Aubrey Beardsley, sajandilõpu sümbolistlik kunst ja kõrgklassi juugend – siis selline kunstitraditsioon elas muutunud kujul edasi ka hilisematel aastakümnetel.

Mõnes mõttes võib sarnast suhtumist või estetismi kohata ka modernistliku eesti kunsti selles osas, kus esteetilisust peeti väärtushinnanguna väga oluliseks. Niisuguses kunstis ilmnevad teatud visuaalsed koodid, mis kaugenevad realistlikust kujutamisest programmiliselt. Realismi hülgamisel oli poliitiline alatoon, sest realismi nõuti ametlikus propagandas. Kunstnike seisukohalt on siin tegemist ometi küllalt nõudliku ja askeetliku valikuga, mis eeldab järjekindlust ja enesekehtestamist.

Souvenir
53. Mare Vint Souvenir 1967. Ink, paper Lm 34.2 x 31.8 cm (framed) Starting price 1 800 Final price
--
54. Tõnis Vint -- 1969. Ink, gouache Lm 30.5 x 31.8 cm (framed) Starting price 3 100 Final price
City without Tigers
55. Sirje Runge City without Tigers 1971. Pencil, paper Vm 84.5 x 59.5 cm (framed) Starting price 5 100 Final price
Flag
56. Tõnis Vint Flag 1982. Ink, paper Km 23.9 x 22 cm (framed) Starting price 2 200 Final price 2 200
Flight
57. Tõnis Vint Flight 1983. Ink, gouache Lm 36 x 36 cm (framed) Starting price 2 800 Final price 2 800
Mare
58. Jevgeni Klimov Mare 1983. Flat print Km 42.6 x 41.8 cm (framed) Starting price 800 Final price
Between Land and Sky I C
59. Mare Vint Between Land and Sky I C 1995. Colored lithograph Lm 61 x 61.2 cm (framed) Starting price 1 000 Final price
Inspiration
60. Ado Lill Inspiration 1996. Eau forte, aquatint Plm 15.5 x 8.6 cm (framed) Starting price 800 Final price
Composition
61. Andres Tolts Composition 2002. Pencil, cardboard 69.5 x 69.5 cm (framed) Starting price 1 500 Final price

VASTUPANU

Laulva revolutsiooni ajal lõid osad kunstnikud teoseid võitlemiseks Eesti vabaduse eest. Oma seisukoht esitati avalikkusele pildiliselt, mitteverbaalselt. Eesti modernistliku kunsti avangardi kuuluvad Raul Meel ja Jüri Arrak olid sel ajal just need poliitiliselt aktiivsed kunstnikud, kes jätsid märgi maha murrangulisse aega, mil tehti ajalugu.

Void in The Wall
62. Vive Tolli Void in The Wall 1978. Etching Plm 35.2 x 35.8 cm (framed) Starting price 1 200 Final price 1 200
On The Rope
63. Jüri Arrak On The Rope 1988. Lithography, paper Km 32 x 42 cm (framed) Starting price 850 Final price 850

KUNSTIUUENDUS

Eesti Vabariigi algul 1920ndatel tugevnes siinseski kunstis avangard ja uuendus. Oma ajas kõige radikaalsemat suunda esindasid Eesti Kunstnikkude Rühma graafikud, maalijad ja skulptorid, kes mõtestasid geomeetrilist kujutamist modernistlikus kaasaegses kunstis. Loodi siinne versioon rahvusvahelistest kunstiuuendustest (kubismi tulek ja Picasso Prantsusmaal 1907. aastal, millele järgnes puristlik maal; Venemaa kunstirevolutsioon tähendas konstruktivismi, suprematismi ja avangardi formuleerimist, kõik põhinesid geomeetrilistel kujunditel).

Eesti kunstnikudki olid rahvusvahelised, korraldades näitusi koos läti ja soome mõttekaaslastega – geomeetria ei tunne riigipiire. Ometi oldi edukad pigem rahvusvaheliselt kui kodus, siinne kultuurikihistus pidi kunstnikele veel järele kasvama.

 

The Embrace
64. Raul Meel The Embrace 1989. Serigraphy Lm 67.5 x 45 cm (not framed) Starting price 4 200 Final price
Album
65. Peet Aren Album "Linocuts" 1920. 14 linocuts Lm 35.5 x 26.5 cm (not framed) Starting price 4 400 Final price
Sitting Man
66. Voldemar Kangro-Pool Sitting Man 1920-1925. Woodcut Km 10.1 x 12 cm (framed) Starting price 700 Final price

OLUKORRAD

Elu on täis kõikvõimalikke olukordi. Siin on kimp eri ajastutest eri vanuses kunstnike eritahulisi kogemusi ja kujutlusi ja võimalusi ja emotsioone ja teadmisi ja uskumusi ja oskusi ja otsimisi ja õnnestumisi.

Tegelikult võib seda töödegruppi siduda ka maalikunstilise terminiga žanrimaal, olustikumaal, mis ajalooliselt kujutas inimest tema igapäevases elu- ja tegevuskeskkonnas. Selle maaliterminoloogilise määratluse õigustuseks graafika kontekstis võib öelda, et meie graafika ongi ühelt poolt väga maaliline, teisalt aga, just nõukogude perioodi mainides, märksa enam figuuri ja olustikku kujutav kui maal. Sügavaimal tsensuuri perioodil, 1950ndatel aastatel peitis maalikunst oma ambitsioonid realistlike maastike varju, kui see just ei toonud orbiidile töötavat inimesest, kes oli kunstis lubatud. Graafika, kunsti väikevormina, oli aga samal ajal vähem kriitilise tähelepanu all ning siin öeldi ja kujutati inimest ja olustikku märksa mitmekesisemana. Rahvusromantilises ja patriootilises võtmes olustikke loodi ka 20. sajandi alguse eesti kunstis. Kui hilisem periood muutub juba indiviidi kesksemaks. Kujutatavate olukordade arenguid ja maabumisi kunstiteosele on ajakronoloogias huvitav jälgida. Figuuritegevuse vabanemine määratleb mõneti ka kunsti vabanemist vaadeldes seda siinkohal 1930ndaist kuni 21.sajandi alguseni. 

Olukorrad juhtuvad pidevalt, kuid osad neist pääsevad olulistena kunstniku kaudu teostesse.

Lions
67. Eduard Wiiralt Lions 1922. Lithography Km 44.9 x 49.8 cm (framed) Starting price 6 200 Final price 9 100
Collection of Woodcuts
68. Arkadio Laigo Collection of Woodcuts 1935. 8 woodcuts 44.4 x 35.5 cm (not framed) Starting price 4 200 Final price 4 600
--
69. Aino Bach -- 1938. Aquatint Plm 33.8 x 27.5 cm (framed) Starting price 1 500 Final price 2 000
Standing Woman
70. Ado Vabbe Standing Woman 1940-1950s. Charcoal, paper Lm 28.6 x 20 cm (framed) Starting price 900 Final price 900
Seated Lady
71. Eduard Wiiralt Seated Lady 1941. Mezzotint Plm 48 x 32.6 cm (framed) Starting price 3 600 Final price 10 600
--
72. Erich Pehap -- 1947. Charcoal, paper Vm 44 x 37 cm (framed) Starting price 900 Final price 1 200
Muses
73. Oskar Raunam Muses 1947. Lithography Vm 40 x 40 cm (framed) Starting price 800 Final price 800
--
74. Henn Sarap -- 1948. Lithograph Km 24.7 x 32.5 cm (framed) Starting price 550 Final price 550
Card Players
75. Aleksander Eisvald Card Players 1954. Wood engraving Km 29.8 x 41.7 cm (framed) Starting price 600 Final price 1 400
Pavers
76. Richard Kaljo Pavers 1958. Linocut Vm 32.7 x 50.3 cm (framed) Starting price 1 200 Final price 1 200
At the Zoo Shop
77. Henno Arrak At the Zoo Shop 1966. Linocut Km 32.8 x 31 cm (framed) Starting price 800 Final price 1 700
Bar Scene
78. Erich Pehap Bar Scene 1967. Plywoodcut Km 48 x 61 cm (framed) Starting price 1 500 Final price 11 100
The Rainbow-Woman III
79. Endel Kõks The Rainbow-Woman III 1970. Offset lithography Km 71.6 x 51.5 cm (framed) Starting price 1 300 Final price 3 800
Curiosity
80. Tõnis Laanemaa Curiosity 1970. Eau forte, relief print Km 42.8 x 50.4 cm (framed) Starting price 1 400 Final price
Muse
81. Concordia Klar Muse 1973. Serigraphy Plm 12.7 x 20 cm (framed) Starting price 400 Final price 400
Wild Calla
82. Silvi Väljal Wild Calla 1976. Lithograph Km 44 x 42.3 cm (framed) Starting price 600 Final price 1 200
OM (Citius, Altius, Fortius)
83. Vello Vinn OM (Citius, Altius, Fortius) 1977. Etching Km 47.6 x 46.5 cm (framed) Starting price 1 400 Final price
--
84. Urmas Villmann -- 1990. Linocut Km 29.3 x 61.2 cm (framed) Starting price 600 Final price
Afternoon
85. Urmas Viik Afternoon 1992. Drypoint Km 99 x 71.5 cm (framed) Starting price 1 100 Final price 1 100
Infanta Margarita de Austria
86. Urmas Viik Infanta Margarita de Austria 1998. Mixed media 42.5 x 28.5 cm (framed) Starting price 2 300 Final price
We Are the World
87. Peeter Allik We Are the World 2004-2013. Linocut Km 54.5 x 81.5 cm (framed) Starting price 1 500 Final price 1 500